Fredaglördagsöndag

Helgen blev en lugn sådan. Jobbat och träffat några gamla klasskompisar. Åt middag och prata strunt. Så kul när man lyckas hitta en dag då alla kan ses! Med tanke på villa olika vardagar vi har.  Det får mig att sakna gymnasietiden också. Strunta i allt plugg utan allt annat som var då. När man åkte till skolan kom hem och drog direkt till Aspenhallen för volleyboll. Mitt hjärna blöder, vill ha ett damlag igen. Tjatar lika mycket nu som jag gjort från den dagen då de inte blev nånting mer. Jag kan inte släppa det. Tur att man är involverad i de mesta i klubben nu ändå. Tråkigt med förlust för grabbarna i söndags, men de kommer vända! Tycker faktiskt det är grymt kul att se utvecklingen en del har gjort. Alltid kul att se människor växa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0