2014 kärlek


Januari nu och jag vill liksom inte lämna 2014 bakom mig på nått sätt. Det är utan tvekan de mest oförutsägbara året eveeer. Hände så mycket saker som jag aldrig trodde skulle hända. Jag liksom hann inte tänka utan bara gjorde de. Att jag ännu en gång fått lära känna så fantastiskt fina människor gör mig rörd. Går inte en dag utan att jag tänker på er. Så jävla fina minnen jag fått lägga på hjärtat. KÄRLEK. Att jag ännu ett år fått vara med i Tierp volley, åkt på matcher, tränat & umgåtts med underbart fina människor! Fått en LILLASYSTER, Startat eget företag, känt på livets jobbigaste känsla, väntat på Erikas unge ska ploppa ut, sett mina vänners framgångar & lycka i livet. Skrattat mer än någonsin. Fan utan er eldsjälar vore livet värdelöst. Alla minnen, mina vänner & familj. LOVE YOU ALL 

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0