Aldrig utan mina systrar

Hur kul är det inte när andra kommenterar att Elise är precis som mig när jag var liten?? Det är som att se sig själv för 10 år sedan. Lika sprallig, flummig och glad. Hahah tycker det är så kul!! Att vi och andra kan finna så mycket likheter mellan oss fyra.
Jag är så grymt tacksam över mina systrar. Dom vackraste och godhjärtade systrarna. Ni får mig alltid att skratta och må bra. Även fast det ibland kan bli andra världskriget oss i mellan. Syskonkärlek säger dom.. 

Men det är riktigt svårt att sätta sätta ord för hur stolt jag är över er. Varje dag förundras jag över det ni lär er & kan. Snart gråter jag också för att jag tänker på hur jävla mycket jag älskar er, obeskrivlig kärlek. Jag kan vilja ge upp hoppet ibland, men vänder man blad och inser vad man har så finns det inget som trycker ner en. Mina älskade systrar, jag ska göra allt och lite till för er. Love you 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0