Samma fotspår

I mellan allt jobb & planering så finner jag de lilla som verkligen förgyller min vardag och tillvaro. Fikat med Erika och Kristin som var hemma från USA. Helt sjukt hur olika våra liv ser ut nu, ganska så oväntat men jag är så glad för dom tjejerna. Ni är så grymma!! Och snart får vi äntligen bebismysa med Erikas filur! Längtar ihjäl mig!! 

Har även varit iväg till Sollentuna och coachat fem tjejer i volley2000, vilket dom vann alla sina matcher!! Alltså snacka om nostalgi, spela i samma hall man själv spelat i och fått så många minnen ifrån!! Underbart. Och fascinerande att jag efter alla år står på sidan och coachar. Men så mycket beröm vi fick av andra ledare, så jävla stolt!! Ännu mer stolt är jag att få se min syster utvecklas, att hon också älskar volleyboll lika mycket som jag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0