Det finns ingen väg tillbaka


Bägaren av känslor rann över. Total misär i kropp och själ. Helvete så pinsamt. Är det verkligen så illa att känna? Det är illa att gå runt på känslor och tankar utan att berätta. Men ännu värre att ta ut dig så hårt att du tillslut bryter ihop. Jag bröt ihop i fel tid, med den mest oväntade bredvid mig. Så jävla tacksam för att ni bar mig upp då, att ni lyssnade och brydde er. Chockad av händelsen, men alkoholen hjälpte ju bra.. Nu vet jag egentligen ingenting, men de hjälpte mig att inse vad jag ska se och vad jag inte borde se. Blunda,blunda,blunda. Du får inte känna. Känslorna på hyllan. Du vet precis hur det kommer sluta.

 Fast ändå står du kvar där och väntar, men med stängda ögon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0