För djup för mitt eget bästa

Fascineras utav vad en del människor har åstadkommit och givit till oss andra i världen. Jag blir seriöst gråtfärdig av att tänka på att den fina trion Magnus, Brasse & Eva nu är tillsammans i himmelen och har alfabetslekar med varandra.  Men tänk, fem myror är fler än fyra elefanter lär ju vara ett av dom bästa barnprogram som gjorts! Så mycket glädje och lärorika timmar dom givit oss alla. Så att komma till himlen nu måste ju vara som att vara med i deras program, ellerhur?? Haha nej men förstå mig rätt, jag vill också kunna göra ett avtryck här i livet som kan bidra till något sånt här! Tittade på filmen "Jobs" igår och tänkte; tack Steven. Tack för att du inte gav upp din idé & vilja!! För vi alla älskar dina appel produkter. Speciellt mobilen som dom flesta ej kan leva utan!! Hahah på riktigt så sjukt tacksam för så himla mycket. Jag skulle kunna fortsätta såhär hur länge som helst, (glöm för guds skull inte Astrid Lindgren, mamma, pappa..!!) men jag vill också bli någon som alltid försökte och aldrig gav upp. Hur gjorde dom? Hur orkade dom alla motgångar?? Antar att målet sen vägde upp allt slit, men ändå.. Jag vill också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0