Why me

Ikväll har jag svårt att hitta de rätta orden jag vill få ut. Tankarna är åt olika håll. I ena stunden rasar allt samman och i den andra orkar jag inte bry mig ett dugg. De ända som känns rätt är de tillfällen då jag ler som en idiot, sprudlar av förhoppningar och glömmer allt som tynger ner en. De stunderna vill jag ha jämt. Sådär spännande och hemlighetsfulla. Oväntade bra. 

Vill inte ens tänka på när jag ska få ro att somna inatt. Känns helt jävla omöjligt för tillfället. Men en vecka med jobb, volleyboll och lite andra uppdrag känns ju helt okej ändå. Räkna får sa dom var bra sömnmedel, eller att försöka lista ut alla "varför" i livet.... Baaah hjärnan är ju kaos. De ser man ju på den här texten, vad vill jag med den?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0