3 segrar

Orkar inte ens bli besviken längre. Tänker jag ett steg längre så inser jag faktiskt att jag redan visste att det skulle bli såhär. Tönt.

Helgen drog förbi i ett svep, hann liksom inte tänka på det som hände utan lät mig själv fundera ännu en gång varför man är som man är?? Jobbade i kyrkbyn i fredags, huuur kul!! Verkligen saknat alla där. Sedan blev det fredagsmys i Uppsala. Matchlördag med både volleyboll & fotboll! Spelar ingen roll vilket humör du är på, får du vara med alla dessa fina människor så skiner solen igen. Blev även tacomiddag med min vapendragare och sen en tidig kväll.. Iväg på 3 snabba matcher i Stockholm med mina girls. Tre enkla segrar, grym Coach man är haha! Alltid kul att se dom spela! Nu längtar jag redan till träningen på måndag hihi 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0