Familjen före allt annat

Nä men dra åt skogen, en nykter helg var ju inte igår haha. Behövligt kanske. Besökte familjen Johansson/Boström och hade bebismys i fredags. Sen drog jag till Uppsala till Sofia K och hängde med henne & caroline. Sedan har det blivit lite jobb och ännu mer häng, haha känner verkligen att jag är laddad inför kommande vecka med sjukt mycket jobb, träningar, matcher och andra ärenden som ska hinnas med.

Träffat lite släktingar idag också och alltså hahaha på riktigt, min farmor. Så skön. Börjar klämma på min arm och ba: men SHIT vad hård arm, har du tränat??? Jag ba; haha ja men de vet du väl? Hon: jo, men gymmar du också? Min arm är ju inte lika hård??? Jag; ja lite, när jag hinner iallafall. Så viker farfar in å ba; farmor har ju inte gjort några armhävningar på några år vettu... Hahaha bästa släkten som alltid får mig att skratta! Tur man har dom i alla lägen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0