Vad hade du på hjärtat då?

Hahah kan inte sluta skratta, förstår verkligen inte hur jag lyckas med allt.. Skulle fira Josefina i Uppsala i lördags, hoppar på stadsbussen och hinner tänka; vafan åker den här åt för håll? Men sitter ändå kvar och väntar... Så säger busschauffören tillslut att vi är på slutstationen. Say what?? Mitt ute i skogen nånstans i Gottsunda HAHA asså pulver... Kom iaf tillslut fram och hade en trevlig förfest. Gick till stan och hamna på terassen där min laddare till mobilen försvinner.. Och som vanligt så ska de fucka upp för mig så jag går å tjatar om de hela kvällen.. Vart så jävla less så jag till och med ringde en bror vid halv fem på morgonen för att jag behövde någon som förstod mig HAHAHA... Fick mig ett gott skratt tillbaka iaf. Skönt. Förstår verkligen inte att jag ska hålla på å ringa, snapa som tusan när jag fått i mig lite alkohol haha... Ni får ta det med en nypa salt, bara kärlek i slutändan. 
Blev en sväng om på bj med innan vi hamna på efterfest. Haha jag måste få skratta för var verkligen sjukt lost. 

Blev alldeles för få sovtimmar, så en promenad ner på stan för att kika innebandy med brudarna. Såg bokstavligen ut som ett vider och lukta sprit. Inte okej nånstans haha. En redig dagen efter helt enkelt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0