Ett sista glas

Haha gårdagen... Levde upp till vad de blev. Tittade på innebandy och började min kväll lite smått där haha, vidare mot Gävle för middag innan utgång. Drog en faceplant på vägen till restaurangen. Så idag är armbågen lagom blå hehe. God mat och trevligt sällskap! Sen blev det galej på Harrys.. Haha alltså det var väl inte världens bästa ställe egentligen men de blev ju en lyckad kväll ändå. Bra musik och en jävla massa dans! Äre något jag kan göra så är det att släppa loss på dansgolvet hehe.. När vi sen inväntar taxin hem så lyckades jag åka med en kille på hans permobil, HAHA alltså hur mongo är jag?? Fruktansvärt kul. Längtar sönder till nästa helg när det blir utgång i Uppsala. Wopaaa

En söndag med stort S. Blev en promenad iallafall, och ett gott skratt för mig själv. Haha. Oklart med de mesta kan jag tycka. Men nu kan veckan flyga iväg så helgen får överraska lite.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0