Dansa för att du är bättre än bäst

Ursäkta, men hur skönt var det inte att åka bort i helgen och bara må? Drog iväg i fredags med Caroline, Sofia och Jonna. Har typ gjort det vi är bäst på, umgåtts och festat. Haha men lite shopping blev det, och även brunch på Scandic vilket var bland det góaste jag ätit!!  Testat på två krogar vilket jag fullkomligt blivit förälskad i en av dom. Det var så epic kul från början till slut!! Stor maffig lokal, dj, dansöser, eldslukare ja men allt fanns verkligen där. Stämningen var så jävla underbar!! Skrattade och bara njöt av kvällen!! Bäst att få spendera tid med sina vänner. Och hatten ni ser, helvete vad jag kämpade efter den må ni tro HAHA! Kastades ut i publiken sen var den min hela kvällen tills en brud försökte ta den och jag drog henne i håret så fick tillbaka den på dirren hahahah. Så fick jag lämna tillbaka den till klubben efter stängningen, förstå min besvikelse.... Hahaha 
Och tro på fan så var jag i telefonperiod denna fylla med, men den här gången lag jag på med ett leende på läpparna. Haha så himla kul.  Träffat på en massa sköna människor med. Skulle kunna nämna hur mycket som helst utöver de här men de får la bli en rolig berättelse att höra sen! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0