Går de framåt nu?

Åh. Så mycket att se fram emot nu. På torsdag flyttar jag till min nya salong. Herreguuuud så spännande de ska bli!! Nästa onsdag drar vi till Norge & veckan därpå far jag till Grekland! I mellan allt detta är det jobb upp över öronen. Salongen, volleybollen, Forever... Men vet ni vad? Jag är så sjukt taggad på att se min verksamhet växa. Se mig själv växa som människa. För det gör jag! Nu är det min tur att visa att hårt arbete lönar sig. Eller jobbar jag och fyller kalendern med saker för att inte hinna med mina egna tankar & känslor? Jag ska absolut inte klaga, men det är något som stör mig från att bara vara i nuet. Dessa känslor.. När man tillslut har vant sig med hur allt är så kommer det helt oväntat nån in i ditt liv och vänder de upp och ner. Satan i gatan. Hur ska denna saga sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0