Nya mål att klara

Fasen, börjar gilla Stockholm riktigt mycket efter att ha spenderat en hel helg där. Hmm.. Var lite kulturell med Sara i fredags innan vi drog till grönan där vi bestämde oss för att köra en fem-kamp. Med 2-0 underläge så kändes de sen sjukt bra att vinna med 2-3 heheh, skam den som ger sig haha! Middag och Otto knows avslutade den kvällen. Fina underbara Sara.

Var i princip bara till att hem och vända igen för sen var det daga för kurs på Radisson blue waterfront med Forever. Alltså WOW. Inspirerande dagar var det! Men ännu roligare att få hänga med mitt team. Fan vilka underbara människor jag fått lära känna genom just Forever. Ni ger mig så mycket stöd och glada skratt. Sjukt kul när de kommer med "tips" om hur jag ska ta mig igenom livets alla gåtor. Jag blir liksom helt paff. Är det såhär bra det kan vara?? Efter middagen i lördags drog vi till sky bar och drack drinkar i mängder. Prata om livet och bara njöt! Underbart. Rosie och jag fortsatte sen till hotellet där vi tryckte i oss chips och kolla på OS halva natten hahaha. "Vafan har den där tönten för glasögon på sig?" Söndagen var en seg sådan. Mötte en lirare med pyjamas nere vid frukosten, dååå vet man att de är en trött dag på ingång haha. Sista dagen på kursen och sen for jag vidare och hamnade i Uppsala hos bästis. Dumt att åka hem när man kan vara borta. Underbar helg med mycket tankar inför framtiden. Shit, sa jag det där precis? Framtiden.. Skrämmande nära men ändå så långt bort. Let's begin the journey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0