En bättre start på året

Kanske hade världens bästa start på år 2016.  Volleyboll i princip hela veckan. Började med 3 dagar i Habo för turnering med mina älskade ungar. Förstå vilken nostalgitripp att få åka iväg, sova på skola och spela volleyboll??  Haha alltså jag var minst lika taggad som ungarna och då skulle jag "bara" få coacha. Haha. Sen att det var jag som hade ordnat allt så vi kunde åka iväg kändes så jävla bra när vi lämnade Tierp på söndagen. Det var helt rätt, att se hur kul ungarna hade värmde gott i hjärtat mitt!  Men bara det här att få ställa klockan på 6.30, gå upp och äta frukost tillsammans. Packa väskan och gå till hallen för att sen hänga där heeela dagen och bara må. Må så ända in åt helvete bra av att få umgås med andra volleyboll intresserade människor och inte behöva tänka på något annat. Nej de var succé! Åkte med tre lag, 2 vann guld och de sista hamna på en 7:e plats efter två trista förluster med 1 poäng skillnad. SÅ JÄVLA BRA JOBBAT ALLIHOPA. Marina är så stolt!!! Efter vi briljerat där så var det dags för a-laget att visa upp sig. Äcklig försluts, men vi överlevde och åkte sen hem med världens ångest. Tillbaka till verkligheten vare ja.. 

Sen bjöd veckans slut på GP i Uppsala. Väldigt underhållande matcher fick man se, eller var sällskapet ännu bättre? Lååång och fullspäckad helg. Haha. Ni är fan bäst mina vänner. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0