Gör om gör rätt

Misslyckas är den äckligaste känslan som finns. Att inte klara av nånting man trodde man kunde. Eller att helt enkelt inte räcka till. Jag har helt enkelt drunknat i jobb nu ett tag bara för att nå i mål. Men så fick en annan viktig sak mindre tid, och de satte sina spår. Helvete så irriterande. Var man inte redan känslosam så var man de nu. Haha april vände ut och in på mig uppriktigt sagt. Men med för mycket dåliga saker så händer de ändå lite bra saker. Lyckas få en ny lokal till sommaren, företaget går enbart plus nu (fuck min tidigare revisor, nu är skiten äntligen borta!!)  och fortsätter uppåt!! I helgen är det Valborg och det blir till att umgås med mina fina vänner. Helgen därpå drar jag till Örebro i tre dagar. De lilla lyser upp min vardag nu känner jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0