Jag klarade det!!

Från att vara på botten så känns det ändå som att de vänder nu. Eller är det för bra för att vara sant?? Jag har alltså jobbat mig upp till supervisor i Forever, de svåraste man kan göra på 2 månader. BAM i Made it!!! Som belöning ska jag alltså få följa med till Grekland i september, gratis. Hur jävla fet nice är inte det??? Själva belöningen är ju sjukt kul, men då ska ni veta hur kul det är att jobba med Forever. De ger så mycket för allt slit man gör. Så glad att Rosie gav mig en andra chans och lät mig tänka på saken. För nu jävlar är de nya mål som ska sättas. Vill du kanske bli en i mitt team, såklart du vill!! Slå mig en pling och vi kan planera din framtid precis så som du vill ha den 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0