Mikasa challenger 2016

Okej, alla vet hur jävla fett vädret var för två veckor sedan. Rena rama drömmen. Likaså var min helg. Tåget rullade mot Örebro med mina sköna ungar. Hahah alltså jag får fan inte nog av er, hur tröga, trötta och dryga ni kan vara så ger ni mig såååå mycket glädje och kärlek. Vi startade helgen på Gustavsvik där vi badade järnet, bokstavligen så blev jag som 12 år igen hahhah. Åkte rutschkanor och badade som aldrig förr. Så kul!! Glasade sen runt på stan innan vi kollade på landskampen mellan SWE-DEN (haha sweden...) där Sverige knep vinsten. Så jäkla avis att man själv inte får representera Sverige men så är livet haha. 

Vi fick bo 50 m från stan med så de var gött! 10 min promenad till hallen sen som vi kom att spendera 2 dagar i. Alltså jag är så sjukt jävla stolt över mina ungar. Som dom spela och glänste på planen! Kämpade som aldrig förr och slutade 2 i gruppen som dom sen fick en fjärde plats av ca 20 lag!! Mina fina ungar. Totalt slut efter alla matcher. Men så mycket beröm dom fick av alla andra med. Guld i mina ögon!! Tänk om jag kunde få vara Coach och få träna både själv och ungdomar hela dagarna. De vore fan livets liv!!!

Atmosfären som är när det är turnering är fan så underbart. Bara människor som älskar och lever volleyboll, som är där för att ha kul!  Var på ett möte under helgen och herregud, jag önskar andra fotboll och hockeynördar kunde förstå hur jävla kul och stort volleyboll är. Bom. Har så mycket idéer nu som jag vill få igång. Har jag nämt de här förut eller? Att de här är livet, volleybollen? 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0