Jag har saknat dig

En helg med biobesök med mina pinglor, affärsutveckling/mind set utbildning i Stockholm, luncha med mina kollegor, utgång, mys och så lite jobb på det. Så är jag typ nöjd just nu. Jag är glad. Oerhört glad över just precis de jag har nu. Visst vill man alltid ha mer, eller något man aldrig kanske kommer få. Men just nu är jag nöjd. Och ännu en gång tacksam över att jag vågar gå på min magkänsla.

Första dagen på salongen i Stockholm idag. Och ja, jag är såld. Mycket intryck och saker att ta in. Men det känns så rätt. Känslan av att kunna utvecklas och bygga på något nytt. Kan de här vara ett steg närmare något annat? Time will tell. Otroligt snälla och fina arbetskamrater med. Åh vad glad jag är för detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0