Grekland

Grekland
Vilken jävla resa jag fick följa med på. Helt tagen fortfarande av alla intryck och människor. Vi var borta sön-tor så det var sjukt intensiva dagar. Mellanlanda i München också!! Men alltså SHIT VILKET HOTELL vi hade i Grekland, Costa Navarino. Nog för att det var bland det lyxigaste jag har varit på så var det sjukt stort med. Fick åka golfbil mellan byggnaderna haha! Som sagt en jobbresa med Forever. Så det var allt ifrån utbildningar till föreläsningar. Träning på stranden på morgonen och toga fest med alla på onsdagen!! Underbart jävla kul!!
Vi fick en ledig dag med som blev fullspäckad med massa saker. Jag tränade lite, låg vid poolen och pratade, spelade tennis och rev upp halva kroppen för att jag sköt ut alla bollar hahah. Vi åt middag tillsammans hela gänget och avslutade ofta kvällen med ett glas i handen vid poolen. Nej jag är så otroligt tacksam för att jag fick vara med om detta. Lära känna människor som nu betyder så för mig. Vilka minnen! Och fler hoppas jag det blir! Tusen tack allihopa, och ett extra tack till Rosie! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0