Livet

Hmm vart ska vi börja tro? Min kalender svämmar typ över ibland. Men jag gillar ju det också. Är jag inte på jobbet så är jag i Centralhallen. Så har hunnit med att starta upp ännu en träningsgrupp för barn, volleybompa!! Haha så kul faktiskt. Ungarna är mellan 3-5 år så det är väldigt underhållande. Var även iväg en lördag med mina äldre ungdomar och spela turnering i Södertälje. Givande det med!! Så var jag matchvärd i lördagens match mot Habo. Vi torska med en riktigt dålig match. Men är det något lag jag inte kan bli besviken över att förlora mot så är det Habo. Har för bra polare där, och gillar verkligen deras klubb rakt igenom! Dock väldigt roligt när dom insåg hur MYCKET jag verkligen gör för klubben.. hahah galet. :) men de är uppskattande när andra ser hur mycket tid man lägger ner. Så ska jag nån gång byta klubb vet ni vart jag tar vägen ;)

annars då.. jorå, blev ett spontant besök till Sthlm som slutade i att jag numera kommer att jobba på en salong på Östermalm, Linda Vista. HUR SJUKT??? Hahah älskar hur genomtänkta och spontana mina jobb är. Men magkänslan säger att det här är helt rätt. Nu jävlar är det min tur att lyckas!! Ska faktiskt bli sjukt kul att få andra kunder och fler arbetskamrater!! Men det är väl lite såhär jag jobbar tror jag. Gör saker lite spontant, och känns det bra från början så brukar de bli lyckat tillslut! Har verkligen inget emot att hänga i Stockholm om jag säger så 😏👌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0