Vattenland

Herregud vilket kaos det var här på gatan igår. flera hus längre ner på gatan fick in vatten i huset efter hällregnet som man själv missa haha! Men vi längre upp på "höjden" klara oss som tur var! Sen slog blixten även ner i vattentornet så det blev helt knas, inget vatten på hela kvällen sen. Usch så det kan bli alltså.. Och regnet börjar ju bli en vana så att säga, trodde dock att jag skulle hinna undan det när jag var ute idag och sprang. Men fuck no, himlen öppna sig bara efter några kilometer och då blev jag bra jävla less haha! Nu på kvällen följde jag med mormor och morfar på bilbingo i Karlholm. Och jag har väl aldrig varit så nära att vinna så många gånger som jag var idag. Jävla kuknummer alltså haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0