- you are so fucking sweeeet! (i remember you)

Ja god dagens pepole.
Vad skulle vi göra utan musik?! Ja det undrar jag... Jag skulle då inte klara mig!
Och det skulle nog inte ni heller. Det är musiken som gör så att vi får dåligt samvete..
Det är musiken som får oss på humör! Det är musiken jag älskar. Det är musiken vi älskar.

Och just nu ligger; The fray, abba och några andra bitar på topp!

Dagen började klockan 3.00 skulle kolla på Nathalie Larsson på OS. fast jag orkade
inte vara vaken Så jag gick och lag mig igen,
sedan kom mamma in vid nio.
Och då hade hon kommit till finalen:D
Hon var så nära att komma bland dom tre bästa. Men en fin fjärde
plats blev det! GRATTIS NATHALIE TILL FJÄRDEPLATSEN I SKYTTTE!
Nästa gång tar du dom;)


Sedan gick jag och gjorde min käraste mormor sällskap! (och där var det lasse stefanz som höll för musiken)
Och sedan hem och fixa sig, var ju träning på gång!
Jippi, vädret ar ju så jävla skönt! det ösregan hela träningen, som då var ute!
menmen,man mäste ju tänka på figuren?(A)

Igår var det frissan ja, blev nöjd som vanligt! Och sedan åkte jag till carro och vi. ja vi fotade:D
älskling! Och i morgon, 15 augusti Lars Winnerbäck! Puss

nej nu blev det långt det här! haha hoppas ni har en bra helg så hörs vi!
mooha från Marina.
You give me your heart, and i give my  love. I think i made it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0