I julens mörker, finns det hopp

Ja början på dagen har ju varit super! Började med luciatåg, två stycken på morgonen. Och det var riktigt mysigt:) Och lucian var Jennifer Engström. Sedan var det raka vägen till vegahallen för lite skridsko åkning. Haha, gud så roligt det är att åka skridskor!:D mahaha. Följde med C en stund och sen drog jag hem. Väl hemma tittar man igenom posten och se där, ett brev från Falköpnig! Och där stod det att jag var utagen till att provspela till volleyboll gymnasiet i januari! Blev ju lite glad, för jag trodde inte att jag skulle får prova men så blev det inte!:)
 
Nej nu ska jag skynda mig till Pappa, och kvällen väntar gott?! Aja, vi höres senare.
sweeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0