livet ur en kråkans synvinkel

Jajemen, skolan var vanlig. Förutom att vi fick våran hk lärare på riktigt dåligt humör.
Inte bra. Sprang även 2,5km på idrotten.nöjd tid.
Men väl hemma satte jag mig och tog det lugnt, Sedan var det träning.
Rätt okej insatts, mer fart i laget skulle inte vara fel. On nu ska jag väl ta mig an och läsa
lite historia. Typ läxförhör i morgon.

Imorgon; skola hem till pappi och sedan träning. Får väl se vad den dagen har att bjuda på.

Kom inte och säg att det inte passar, kom inte och säg vad vi ska göra.
Eller vad vi ska ändra på. Det är bara för er egen skull.
För en gång skull så kan ni väl använda era
hjärnor till nånting vettigt. Men det är väl för mycket begärt av oss kvinnor.
För att verkligen få den  tid man vill ha med er så måste man ha stora bröst och långt hår!
Eller varför inte vara så jävla
populär som möjligt. Löjligt, men sant? !
Fast det finns ju män med ett hjärta som gud och en hjärna som ett geni! Men vart är du?
Jag undrar om jag hittade han.. troligen inte..


Marina Linnea Blom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0