konfirmations helg

halloj! tänkte köra en genomgång ut av den härliga helgen. lördagen började med en fin promenad i solen. och sen var det dags att göra sig i ordning till konfirmation! må ju säga att man saknar allt det där. faktiskt. aja efter kyrkan så var det dags för mat med släkten.och det var ju super gott! värsta kock släkten :) sen blev det massa prat. och gissa samtals ämnet? jo sport såklart! haha blev lite fotbolls spelande också innan några av oss bänkade oss framför tvn, och där satt vi och skrattade åt hjalmar och mr bean! haha jag älskar bara min familj, all kärlek till er!♥

och idag var det dags för kyrkan igen. fast idag så firade vi med dom från mammas sida. och dom är lika sköna dom! god mat och sällskap, det gillas! ♥ sen så drog jag och c ner till beachplanen för att köra. men fifän så mycket knott det var! aja, tänkte dra hem men då var det några som frågade om vi ville vara med, och självklart så vill vi det! så blev lite till spel innan vi for hem.
syster madde & kusinerna johan och tobias
  
                                           matte visar upp sina skills på gitarren
 
me                            jag & mitt hjärta

och visst ja, grattis caroline på födelsedagen! <3


Kommentarer
Postat av: caroline

tack bby! :D

hahhahaha snygg elise xD <333

2009-05-31 @ 23:33:39
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0