se på mig jag står här framför dig

tjäänaa! det har lättat en sten från mitt bröst, äntligen har jag lämnat in mitt PM och fifasiken så skänt det var! nu är det bara en musikuppsatts som ska skrivas till måndag. (bara och bara?!) jaa, solen sken idag och det var väl bara härligt. så vi tog oss en tripp till beachplanen. och det gick väl som det gick. själv hade jag damp längst där inne i hjärtat heheh!!

imorgon är det dags för konfirmation för min syster och kusiner, så kommer inte skriva nått då. men  jag saknar verkligen tiden då jag var konfirmand. fy satan så kul vi hade. och alla människor som man hade omkring sig. åååååååååh :) †

och föresten, satt och kollade på talang när jag upptäckte att jag kände en av dom. det var dom två bröderna som gick på legobitarna och typ lossas slog varandra. han den blonda var till våran skola och visade lite hur man gör när man lossa slåss och så. rätt coolt faktiskt!

man ler och sluter ögonen, och säger; tänk om, tänk om...

Kommentarer
Postat av: ..

förr va de en från tierp som var med i talang.

2009-05-30 @ 16:25:20
Postat av: Carolina

Svar: Vilket abonnemang jag har? På mobilen undrar du? Isf har jag 3. Men jag ska byta till Telenor eller Telia i sommar tänkte jag :)



Hoppas du får en underbar helg i värmen :)

2009-05-30 @ 22:39:30
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: caroline

taaaaaaack (a) <3

2009-05-31 @ 19:49:10
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0