det är nu jag behöver dig

åh fyfan.. aldrig mer säger jag! blev 1 liter energidryck idag efter att ha svept två burkar burn. jag säger att de sitter i en. satan alltså hahaha. pigg som en gris men ändå helt slut i kroppen efter helgens bravader. jobbigt läge om man säger så. kolla in bilden på barrets blogg så förstår ni nog att de gick dricka åt idag! haha fränt. tänk om dom står där imorgon igen, vågar man ta sig en till då?

nej, kanske ska läsa lite engelska bok nu men vettefan om huvudet pallar med det. får la se hur jag gör. men sängen väntar nog fint på mig nu.

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

du och din jäkla energidryck! hahaha ;)

2010-05-18 @ 15:04:04
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0