jag släpper aldrig en vän som en gång släppt in mig i deras liv

Jag har verkligen världens separations ångest. Helt sick vilken saknad jag kommer känna inom kort.. Och att nu få se tre helt underbara tjejer flytta neråt i landet för att vidga sina vyer och visa vad riktigt tierpspower är känns både i hjärta och själ. Ni anar inte hur GLAD och STOLT jag är för eran skull! Alla våra otroligt roliga minnen och stunder tillsammans, det är inget jag glömmer i första hand! Men så kommer man till den där jobbiga delen när man inser att dessa tjejer, som förut funnits där i din vardag inte längre kommer vara närvarande på samma sätt. Jobbigt.. jag vill absolut inte tappa kontakten med er! Och jag kommer definitivt följa era framsteg med nöje! och vem vet, kanske får ni besök av oss kvarstående nån gång ;)



Evelina Frank, Evelina Stenmarck, Lisa Westby
ni vet, jag tycker om er jätte jätte jättemycket tjejer! PUSS & KRAM och ett stort LYCKA TILL! ♥

Kommentarer
Postat av: Evve

Men nu blev jag ju gråtfärdig! Vad du är söt marina! Kommer såklart aldrig att glömma dig heller tokfia förstår du väl! Du är välkommen hit när du vill (och jag kan) vettu! ha det bäst och avsluta ditt tredje år med bravur!

Puss på dej! <3

2011-08-16 @ 18:33:35
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0