1 April 2012

ligger som sagt lite efter i uppdateringen här, men sånt händer. i torsdags så åkte tyvärr tierp på stryk av LVC med 3-0. och därmed var tierp ute ur leken efter att ha köttat igenom fyra matcher.. lika jävla trist varje gång säsongen är slut. men nu äre fan skamligt. dom var så nära finalen att jag kunde känna doften av guld. men så vände allt och nu äre falkenberg och LVC som får slåss om guldet. heja falken säger jag!!

i fredags vare sista dagen på praktiken. fem veckor bara flög iväg och nu sitter jag här och väntar på att philip ska ringa mig angående sommaren :) känns lite tomt nu faktiskt att man inte ska få träffa sina arbetskollegor på måndag igen.. men jag överlever! lördagen blev en riktig höjdare må ni tro, beach, mat och ett redigt jävla skratt! nej tack som tusan för de mina flickor. mer av de vill jag se! :)

idag har jag shoppat som en jefla galning. nejrå, men hade lite smått panik där i morse men nu känner jag hur det börjar ljusna lite inför morgondagens outfit fråga. blev en fikapaus hos pia innan jag for hem! och nu på kvällen har jag haft erika på mysbesök. sikken kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0