Människor som berör glömmer man inte bort

Du vet aldrig när det händer. Lika förvånad varje gång. Du träffar en person som får allt att vändas upp och ner. Att få möjligheten till att lära känna så mycket människor världen över får mig att känna mig rik. Rik på vänskap. Tänker ofta på hur mitt liv har formats utifrån mina val jag gjort i livet. Jisses säger jag bara. Så jävla nöjd. Skulle inte ta tillbak en enda sekund av den tiden jag fått lära känna en ny person. Hur jävla kul är det inte att få dela med sig av sin historia och höra någon annans? Eller att få minnen tillsammans? Blir så jävla glad av bara tanken på er. Underbara människor som sprider så förbannat mycket glädje att man nästan blir rörd. Baaaah, saknaden kommer och går dagligen. När får jag skratta med er igen? Skulle kunna skriva en bok om det här, hur människor kan beröra mig så mycket av att bara finnas till. Bara att få säga hej och se ett leende. Fantastiskt. Framtiden lockar otroligt mycket ibland. Men alltså, tänk på allt ni redan fått varit med om. Åååååh jag blir så jävla glad. Så knasiga och roliga minnen man har med sina kompisar. DET om nånting är väl ändå livet, alla minnen & stunder tillsammans. Glädjen. Jag må vara tjatig, men det är fan de här som får mig på humör när allt annat känns jobbigt. Jag vill se mina vänner glada, få deras drömmar att bli verkliga. Jag vill ge er så mycket kärlek så ni verkligen förstår hur mycket ni betyder för mig. Varenda en av er. Det är en svår uppgift att jag knappt med ord kan berätta min tacksamhet över er alla. världens bästa människor. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag får ha er i mitt liv jämt, att jag nån gång ska få skratta med er igen & få nya minnen att berätta om. Vänskap som aldrig försvinner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0