På egna ben var det ja

Total misär i min skalle just nu. Byta karriär innan det är för sent? En fråga jag ställer mig dagligen nu.. Jag vet verkligen inte vad jag vill. 

Hahah alltså Sara Bergh, den kvinnan får mig alltid att inse saker jag tidigare försökt glömma.. "Men vänta lite, nu berättade du inte allt!! Och vadå inte ragga?? Nu blir jag ju besviken. Inte trodde jag de här om dig Marre!!" Jag får liksom svälja sanningen en och två gånger, har jag verkligen blivit såhär reserverad?? Oh my hur man gick på förut, men just nu finner jag verkligen inte tjusningen i att försöka ändra mig så folk ska tycka om mig. För uppenbarligen duger man ej annars. Haha ja herre, tur man har er människor som får en ner på jorden igen säger jag 

Tre jobbdagar kvar och en så gott som planerad helg väntar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0