Valborg

Min helg var då tamefan de roligaste på länge!! Jobba föööör mycket och länge innan jag sen tog mitt pick å pack till Uppsala. Körde kvalborg hemma hos Sofia med roliga människor. Vaknar sen upp till en grym Valborg (var vi nå bakfulla rå?!)  Fantastisk frukost, solen sken, folk var glada och man träffade på de människor man faktiskt ville säga hej till. Über jävla bra dag i ekonomikum med världens bästa vänner. Taxi fram och tillbaka, hemmafest och mycket skratt rasa vi hem vid fyra tiden efter att ha hållit igång hela dagen haha. Jag vakna upp, lite seg men jag överlevde. Tog mig till Sthlm för kurs med bästa Forever. Ett bättre val jag gjort nu känner jag!! Spenderade dagen där och åkte sen tillbaka till mina pinglor i Uppsala. Tack för en grym helg allihopa! Nu laddar jag inför Örebro, hahaha alltså helvete vad man flänger å far, fixar hit och dit. Men bra blir det. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0