make my dreams come true

Idag var det en sådan slapp dag! Vaknade vid halv tio,
sen vid tolv tog jag mig en rask promenad, behövdes!
Sedan gick jag över till mormor och morfar :)

Och hem igen, satte mig ute en stund nu när det var sol!
Efter ett tag drog jag till beachplan där erika och kristn väntade.
Fyfan det var riktigt skönt att spela! gick hyffsat trots allt!
Sedan snabbt hem och byta om så skulle vi bort på mat.
Anna, Lasse, Sabina och sara var det som bjöd på mat!

Haha lasse! du är bara för skön när du håller på. Skratta så
mycket så jag fick ont i käkarna !:D

och nu sitter jag här och har ont i ryggen!
Jippi! Måste väl gå och kolla upp det där. För det här
har jag känt av tidigare, menmen! bara att bita ihop!

Ibland gör man saker man ångrar.
Och det är just för kärlekens skull.

marina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0