please, give me a chance.

dumburk, dumburk, dumburk..
precis vad jag tycker om att jag sätter mig här.

men i allafall så var jag till valbo idag med Caroline och hennes pappa.
Jag hittade mig ett par jeans och underkläder. Jag behövde verkligen jeans så det var bra.
När vi kom hem var det bara att ta det lugnt, för sedan skulle jag på träning!
Idag var det hårda tag må jag säga. men lika kul för de:)

Imorgon börjar skolan, känner mig peppad som jag nu sa i förra inlägget.
Men nu är det bara att bita ihop och käppa!
Tittade nämligen in på falköpings volleyboll gymnsaiet. Och dom tog bara in
10 flickor och 10 pojkar... Jippi tänkte jag! Där sprack den framtiden.

Och nu ska jag lägga min och hoppas på att jag somnar.
Puss & kram!
Helan och halvan you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0