allt som var dött växte till liv

Jag var bara tvungen att klämma in ett inlägg.
Idag har jag varit barnvakt som sagt!. Gick susens och känade 300 spänn,
fint de! Och precis när man kom hem så ville Carro lira lite boll :)
Självklart, solen lyste och det gick bra. Sen hem och äta och upp till beachen igen.
För att träna fys med damerna. yeah! Härligt att äntligen få komma igång :D
Men det knakade rätt rejält i kroppen men det måste det få göra.

Imorgon är det dags att fixa frillan, blir dock bara klippning denna gång.
Sedan vet jag inte vad som väntar..

haha jag är patetisk. men what ever? du bryr dig inte.

Even though that I've just met you
And we've only said hello
I can tell that you are special
Don't ask me how I know

Do you believe in magic?
Do you believe in falling at first sight?
When love comes crashing in
I begin to realize
There's nowhere for me to run tonight


marina. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0