080808! It´s easy to say, but realy hard to do

Today, 080808!

Idag är det inte en vanlig dag, idag är alla medvetna om vad som
händer i världen. Idag börjar OS. OS i Kina, Peking.
Kollade på invigningen idag, och den var otrolig! Hur kan man komma på
något så häftigt?! Förbluffande var ordet!

När jag satt där och tittade på invigningen så tänkte jag; Från och med idag så kommer
alla i sverige (hoppas jag) heja fram våra OS hopp!
Vi kommer sitta benkade framför tv, nervösa, arga men mest jävligt glada!
Att få visa vad sverige går för! Härligt.
Men något jag tycker är riktigt hemst är att Christian Ohlsson inte är med!
När han sa att han inte skulle vara med på OS tänkte jag; fan vad tråkigt!
Men han kommer igen. och så kommer det värsta; " det kanske är slut här."
Hemska tanke!? Hoppas det bästa för han nu!

Innan jag avslutar detta "sportiga inlägg" så vill jag bara säga lycka till, till alla
som deltar från sverige! Ge järnet nu förfan!:D
+ torsdag kl.03.00 på 1! Är det skjutte, Nathalie Larsson, I know her ;) Good luck baby!

Ska även skriva att jag har städat mitt rum riktigt ordentligt!
Nöjd, jamen! like it..

Marina Blom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0