31/12 sista dagen på 2008

Snart nytt år, och jag längtar redan! Jag tror att det kommer bli ett toppen år, hoppas på det iallafall! För 2008 har väl varit som det har, dåligt - bra - mitt i mellan. Ja ni kanske förstår min tanke. Och volleybollen har väl haft sina motgångar, love, dåligt självförtroende och ja ni vet hur jag är! Men slut pratat om det nu. Ska ju som sagt provspela i Falköping i Januari så nått skoj hare väl lätt till!  Yes.. snart kommer familjen Lindberg hit och firar nyår, så sen får vi se vad som hittas på;) 

Sen vill bara tacka alla för det gångna året, skratt, glädje, kärlek! 
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR från Marina!

 
Jag ska visa er, 2009 kommer bli muy bien! sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0