ibland undrar man varför man ens fortsätter

Åh herres vilken dag. Började med att man vaknade sisädår lagom seg. Åt lunch och stack till hallen. Var ju som sagt match på gång. Vi värmde upp och jag var nästan 100 på att jag inte skulle spela nått. Men så vart de inte. Fick nämligen spela hela matchen:D satans så skoj de var! Min insats var helt okej, även 3 poäng gjordes;) haha. Resultatet blev 3-1.

Sen blev det snabb dusch innan herrarnas match började. Som då var mot Lugi. 3-2 blev det där och en de knapprade in en härlig seger. Och ja, Jonas (cochen/tränaren) hoppade även in! haha satans vilken syn:D Och sen var det äntligen dags för våran träningsmatch, mer eller mindre taggad? Aja, blev ju inget riktigt spel nångång så det var tråkigt. Själv stukade jag foten efter ungefär 6p! Åh det var ju inge kul de. Fick sitta bredvis hela matchen. skoj!

Fyra bugg och en julmust. Ja precis så skulle jag vilja beskriva min dag. För jag tog faktist min första julmust idag! haha

S&C puss på er.
naaaattinaatt. sickenskitduvar.

Kommentarer
Postat av: ERIK

Godmorgon! :)

2008-12-07 @ 10:42:19
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: sarah

pusspuss på marinisen! <3

2008-12-07 @ 13:09:32
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0