muuusigt

GOD JUL i efterskott på er! Hoppas ni hade en super bra dag. Min dag blev först hos mamma, och sen på  kvällen åkte jag till pappa.
Jag och morfar åkte även en sväng till kyrkogårn och Orsbo. Julklapparna var det inget fel på. Behöver inte köpa smycken på ett bra tag nu iaf, hihi. Av pappa fick jag att vi ska bo på hotel och shoppa i två dagar, musigt värre. Så på lördag morgon åker man till Sundsvall och gör av med massa pengar. Ska på på hotel Knaust, jag och madde fick  även ett eget rum lyx ha?!:D Fick massa annat med men det behövs inte nämnas.

I morgon blir det farmor & farfar, alla så kallade "barn" ska komma :) haha blir ju skojs! Så nu tar jag en snabb uppehåll här. Ses om några dagar;)

juste, GRATTIS AMANDA på 15 års-dagen:)<3

sötsaker:*

Kommentarer
Postat av: a

tack marinis! :)<3

2008-12-27 @ 15:46:14
Postat av: caroline

:D

2008-12-27 @ 16:02:12
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0