You found me

gokväll, jag har precis kikat in idol. Och visst var det rätt som kom till globen? Alice och Kevin:D Hoppas på en mycket bra final nästa vecka!
Ikväll var jag till uppsala med mina två vänner, S & C! Och det var riktigt skoj de:) Köpte mig en gul cardigan, men måste in och köpa nått till jul sen;o ojoj, hur ska man hinna med allt egentligen?

I morgon blir det aspenhallen hela dagen. Matcschemat ser ut på detta vis;
Damer  Tierp-Rissne 14.00
Herrar  Tierp-Lugi 17.00
Junisarna  Tierp-Uppsala (tränings match)
Så om ni vill mig nått så är jag i hallen;) (eller mobilen!)  Fast ni behöver ju inte bara komma och hälsa på mig, ni kan faktist komma och kolla tycker jag!:)

hoppas,hoppas,hoppas! yes and yes and yes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0