Ska glömma.. ska aldrig glömma!

Jahaja! sommarlovet rullar vidare.
I måndags var jag med Carris, hon tog fram sin kamera och då
av en underlig händels så knäppte vi några bilder!
Plus bilderna hade vi även strålande sol! Äntligen
Efter en varm sommar dag med fotografering så
sov hon över hos mig.
Vi vaknade dagen därpå och hon åkte
hem till sig och jag tog en tripp med mamma och syster,
vi fikade och hade det skönt!
Senare på kvällen åkte jag vidare till Carris där också Slemmie
var :D vi hade skoj! var ut och gick lite och grejjsa!
När Slemmie skulle ta 01.00 bussen kom den aldrig, satt och vänta hur länge som helst.
USCH!! jävla äckel gubbe i fönstret..
han - hej, vill ni komma på fest? ni kan få sova här...
jag - FAN HELLER!!
han - men då kommer vi ner..
jag - AAAH! äckel gubbe hjälp ( skrek rätt högt också) och då säger han:
- är du inte så kaxig längre va!?!?


Vi sprang hem och Slemmie sov över.
Inte för att vi var så trötta men, vi satt och pratade en stund inann vi bestämde oss
för att vara vaken hela natten! Klokan tickade och tickade... Och runt fem
så klarade inte lila Slemmie mer och somna! :(
Carris och jag satt och lyssnade på en gamal mp3 med musik från typ 2 år tilbaka,
När klockan var kvart i sju bestämde vi oss för att ta en morgon promenad :D
haha! klockan kvart i sju på sommalovet, helt sjukt! Jag frågade slemmie om hon skulle med
men hon svarade typ; mm. nää. hahah!
Vid halv nio kom vi tillbaka. slemmie sov fortfarande och då.
Carris och jag lag oss då på sängen bredvid och somnade i två timmar!
Sen vaknade ÄNTLIGEN slemmie men då skulle hon hem..
Jag och Carris tog en filt och lag oss på hennes gård och solade hela dagen!
Får se hur tidigt man går till sängs idag?


jaja hoppas ni orkade läsa allt ;)  PUSSAR från mig! marris


Carris & Marris love!        

Kommentarer
Postat av: c

hahaha, helkul :D

2008-07-03 @ 23:31:41
Postat av: Marina

haha som bara den :D

2008-07-03 @ 23:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0