Through it all, I made my mistakes.

Söndag... sista dagen jag är i tierp på ett bra tag.
I morgon bär det av till sundsvall, stannar i två veckor :D
Kul kommer det väl bli, men kommer sakna alla:(
Sedan på söndagen den 27 blir det direkt hem och sedan far man till stockholm
med mamma, Pia och syster. Kommer hem på tisdag och sen på fredag
åker manigen. Då är det Orbaden som står på tur.
Ska kolla på Jill Johnsson! haha pappa dåå ;)

Och så ska jag bara tillägga att jag har en underbar vän!
När det är som dystrast och livet känns hårt så kommer du in med
en hjälpande hand! jag älskar dig för den DU är! puss 

Don't know much about your life
Don't know much about your world
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: aW

Ha det så bra! ;D

2008-07-13 @ 15:32:32
Postat av: Marina

tack!:D

2008-07-13 @ 15:55:12
Postat av: c

ha det fint :)

2008-07-13 @ 22:28:31
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Marina

tackar!:)

2008-07-14 @ 00:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0