Du finns i mina tankar varje dag

Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev. Ni får ursäkta. Mina tankar bara flyger fram och tillbaka.
Jag vet inte vad eller hur jag ska säga det, men det är kaos där uppe!

Ja helgen började bra! Grönan med kussinerna, haha det var rktigt kul!
När vi kom dit spöregnade det men när vi skulle börja med det roliga så
sken solen upp hela dagen. Tack för den dagen!
helgen fortsatte lugnt med fotboll hos farmor, sov där också.

måndag, tisdag var det bad ;P trots vädret. sedan var jag social med sarah och Carro.
I onsdags tog jag med tid men lillasyster, vi badade och lekte hela dagen lång.
älskar dig!

torsdag vart städa och sedan blev det att vara social med carro och när hon
åkte hem blev det karlavagnen. haha :)
men nu börjar klockan bli mycket. ( 02.08) kanske måste isäng om man ska
orka med Midsommarfirande i morgon, ( eller idag kanske jag ska säga) 
+ haha min och carros videos! dom är sjukt bra ;)) 

Ha nu en trevlig Midsommar gott folk!
Ibland är det skönt att prata ut, och ibland vill man hålla det inne.
// Marina Linnea Blom

Kommentarer
Postat av: C.f

hellllååååeeeeö :D

hahahha videon

2008-06-20 @ 12:11:56
Postat av: Marina

heeeejsaaaen :D

hahhaha love the video!

2008-06-20 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0