Du finns innom mig

Idag var det bestämt att jag och Carro skulle bada :) vi var där redan kvart över tio!
VI simmade 40 längder! duttiga vi!
Sen blev det sola och lite beach, och när man kom hem efter några timmar
i solen så var man röd som en tomat!

Hem och vila lite, sen kom amanda och gjorde mig sällskap!
och nu sitter jag i sängen och är aptrött och bränd!
hoppas på att det lägger sig.
Imorgon kanske jag ska dra till stugan en sväng ;) "snatra kanaria" haha

Varför trodde jag att det skulle lösa sig? 
Det känndes så bra, och blev så fel.
Faaaaaaaaaaaaan. jag SAKNAR verkligen dig...♥

// Marina


Kommentarer
Postat av: agnes

har du stuga i snatra?! :D

2008-06-08 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0