missing you

Ja det märks ju att det är sommarlov..
vaknade vid tio, in i duschen och fort fram i soffan!
Sedan satte jag mig framför den här burken ett bra tag. Sen for jag
till carro en sväng, och därefter åkte vi hem till mig!

TAGGA TAGGA TAGGA
i morgon är det beachläger :D:D
kunde varit bättre om man hade en glat humör!
Men eftersom man känner sig som en sopa, tönt eller varför inte missfoster.
Så hoppas jag på att få avreagera mig lite i morgon.

Ska snart sova så jag orkar med mig själv.

I  MISS YOU.. realy

natinatt
/ marina


Kommentarer
Postat av: afa

Söta unge, vilken fin blogg du har! Jag älskar dig! <3

2008-06-23 @ 19:57:47
URL: http://antoniafelice.blogspot.com
Postat av: Marina

tack! älskar dig! <3

2008-06-23 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0