SKOL DM!

Dagen börjar redan klockan sex då jag vaknade och gjorde mig i ordning.
Vi skulle åka tåget 7.05 tidigt jag vet :P
När vi kom fram till vaksala torg i Uppsala så var vi först där.
Solen lyste och allt eftersom
kom det fler och fler folk som skulle spela eller titta!

Men till slut var det våran tur, När jag gick upp på planen
fick jag en underbar känsla
av att få spela på sanden, med publik och lite motstånd.
Underbar känsla vill jag säga.
Första, andra och tredje matchen gick som den skulle. Vi vann alla och var då vidare till
åttondelsfinal! :D

Sedan var det hela två timmr innan vi skulle få fortsätta spela.
Då hade vi vattenkrig med martin som kom förbi ;P
det slutade att alla var blöta!
Man gjorde även några besök på konserhuset mitt emot.
" After sex "  haha vad säger du? ;)
Men innan vi hade vattenkrig så var jag och Carro med i tv! :D haha vi är så snygga alltså!

Sen var det dags för åttondelsfinalen att börja! Den gick suverän! :)
Därefter kvartsfinal, semifinal och... FINAL :D
Vi spelade på bra och stabilt och hade JÄVLIGT roligt :D fifan!
Men i finalen sprack det lite, men vi var väldigt nära må jag säga!
Men vafan, GULD i våran grupp Sedan SILVER i gymnasieklassen ;) Det är bra!
Dagen slutade med att vi åkte hem vid fem! Hela dagen har jag spänderat i solen!
skönt!

HAHA jag blev lite bränd idag, trots att jag smörjde mig så blev jag röd! ajaj! ;P

Och till sist vill jag bara tacka mitt lag för en enorm insatts!
Caroline, Madeleine, Kristin, Linus och Gustav! BRA KÄMPAT!

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: caroline

vi ägde :)) älskar dig

2008-06-04 @ 22:33:24
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se
Postat av: Marina

som faaan :D älskar dig

2008-06-05 @ 13:02:50
URL: http://marinablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0