I promise you I will learn from my mistakes

Skola idag var lugnt, slutade runt halv två efter att ha kollat på när estetarna visade upp
sitt musiknummer. När jag kom hem satte jag mig i solstolen! Men efter sesodär 35 min lag jag
mig på gräsmattan och somnade! klockan var då 15.20  när jag vaknade upp ;P

Kvällen blev lugn.
Äntligen har jag färgat lite slingor, men jag skulle vilja göra om hela håret!
Ska väl snart gå och sova lite, tror jag håller på att bli sjuk :(

Inte långt kvar till dm i beach heller! :D weeeei
Men nu får ni ha en forstsatt trevlig kväll!

" Hehe. I want be with you till i die!"  sånt glömmer man bara inte, inte jag iallafall... 

GRATTIS TILL CAROLINE SOM BLIR 15 ÅR! den 31maj! stort grattis <3

Kommentarer
Postat av: caroline

TACK! :D hjerta

2008-05-30 @ 12:24:21
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se
Postat av: Marina

varsågod :D snuttan!

2008-05-30 @ 14:57:20
URL: http://marinablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0