The wonderful thing it does because


Idag åkte jag till valbo en sväng. hittade mig då lite smått och gott.
Sedan hem och göra ingenting tills Carro hörde
av sig. Jag tog då min fina bike och bikea till henne.
Vi tittade på eurovison och fota. Men det är ju rena skandalen hur dåligt det går för sverige.
Ví var tippade på plats 1-3 eller nått sånt.
Och hamnar på en fin 18 plats! YEAH! heja sverige liksom!

nu ska jag snart gå och lägga mig, klockan är halv två. ska kanske gå och kolla på när dom
i kyrkbyn konfimerar sig. börjar klockan 11 så det blir väl upp vid halv tio typ.

Ha en fortsatt trevlig helg!                    " beacuse i thinking of you"

// Marina

Kommentarer
Postat av: caroline

18 plats :P

2008-05-25 @ 21:48:47
Postat av: Jenny

:D!

2008-05-26 @ 15:44:16
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: caroline

haha ja 18 plats :P

2008-05-26 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0