The words I need to hear to always get me through the day

Idag var det sol och värme på kartan!
Härligt väder att spela lite skolfotboll på. Då jag och amanda cyklade fram och tilbaka
mellan skolan och vegavallen. haha GRATTIS ASPEN!
- och nummer 2 är uttacklad! haha klockren där!
Efter skolan var det dags för lite träning inför DM i beach!
först körde vi lite lätt, men bredvid oss hade vi några killar från gymnasiet som vi spelade mot sen.
Dom vann med 25-22 :P
Sen var det raka vägen hem och dusch. Sen satte jag mig framför tven och kollade på " På smällen" bra film!
Resten av kvällen slappade jag bort.

I morgon blir det killarnas tur att visa upp sig i fotboll. LYCKA TILL!

Tu es un ange!
Visst saknar jag dig.
Och kommer aldrig glömma dig...      // Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0